Стартовий помічник
Крок 1
Додайте користувача, який буде заповнювати інформацію про розклад до групи доступу «Редактор розкладу».
- Користувачі
- Додати
- В переліку користувачів знайти доданого та додати його в групу доступу «Редактор розкладу»
Додайте перелік корпусів
- Розклад
- Налаштування
- Корпуси
- Додати
Додайте перелік аудиторій
- Розклад
- Налаштування
- Аудиторії
- Додати
Додайте перелік викладачів
- Розклад
- Налаштування
- Викладачі
- Додати
Додайте перелік навчальних груп
- Розклад
- Налаштування
- Групи
- Додати
Крок 2
Додайте користувача, який буде заповнювати інформацію про навчальні плани до групи доступу «Редактор навчальних планів»
Додайте перелік навчальних планів
- План
- Додати
Додайте до кожного навчального плану перелік предметів.
Внесіть розподіл годин предмету по семестрах.
Імпортуйте предмети розкладу з навчальних планів
Вкажіть курс, навчальний план, рік навчання для навчальних груп
- Розклад
- Налаштування
- Групи
- …
В налаштуваннях групи додайте періоди навчання
- Розклад
- Налаштування
- Групи
- …
- Розширені налаштування
Крок 3
Додайте користувача який буде заповнювати інформацію про педагогічне навантаження до групи доступу «Редактор педагогічного навантаження»
Створіть педагогічне навантаження на поточний рік
Додайте педагогічне навантаження на поточний рік
Додайте розклад груп
- Розклад
- Редагування
- Розклад або Розставляння занять (для виставлення занять автоматично або серіями)
Створіть облікові записи педагогам
- Розклад
- Налаштування
- Викладачі
- …
- Створити обліковий запис
Крок 4
Додайте користувача який буде заповнювати інформацію про студентів до групи доступу «Редактор інформації по студентах»
Імпортуйте або додайте інформацію про студентів
Створіть облікові записи студентам
- Здобувачі
- Студенти
- Облікові записи
- Створити обліковий запис
Встановіть посилання на вхід у хмару. Можна використати один із стандартних кодів приведених у Стартовому помічнику.
Доступ до розділу за замовчуванням мають наступні групи доступу
- Суперадміністратор Адміністрування системи
Перегляди 185