Навігація

Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання

Навчальна хмара містить декілька інструментів для швидкого аналізу успішного використання можливостей хмари.

Монітор керівника містить загальну інформацію про загальну кількість користувачів та кількість користувачів, для яких створено облікові записи хмари.

Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання

Також у розділі «Загальна інформація» є відомості про кількість груп та педагогів без створених календарів з розкладом (ці користувачі можуть переглядати розклад лише через «Завдання»). «Навчальне забезпечення» інформує про відсоток занять з встановленими темами, відсоток наповнення НМК та інформацію про кількість тестових завдань та пройдених тестувань за останніх 7 днів. В розділі «Педагоги» можна переглянути чи додати досягнення в цілому та кількість доданих за останні 7 днів. «Доступи» показують кількість користувачів, доданих до базових і ключових ролей в хмарі. Наприклад, доступ «Суперадміністратор» та «Керування доступом користувачів» має містити не більше 2-х осіб. У зворотній інформації міститься інформація, додана студентами з «Віртуальних аудиторій» і оцінок курсу з предмету.

Для моніторингу наповнення НМК спеціальності в переліку навчальних планів є покликання на НМК, де можна переглянути відсоток заповнення електронного підручника з кожного предмету. В цьому ж розділі можна перейти на оцінювання курсу здобувачами, де міститься інформація про оцінки та побажання, додані студентами після завершення вивчення курсу. Також в навчальних планах є можливість переглянути кількість доданих тем та питань до тестових завдань з предмету.

Для контролю проведення онлайн занять можна використати «Перевірку викладацької вичитки» (розклад-статистика-перевірка вичитки). Даний розділ містить інформацію про кількість занять без завдань у Віртуальній аудиторії, з менше ніж 5-ма учасниками в ZOOM конференції і ін.

Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання
01-12-2022 17:12:08
Перегляди: 40/6

Коментарі


Коментарі відсутні
Електронний журнал успішності
Електронний журнал успішності
Функціональна взаємодія електронного журналу з іншими компонентами навчальної хмари
Порівнюємо хмарні сервіси для освіти
Порівнюємо хмарні сервіси для освіти
Створюючи інноваційне освітнє середовище перед закладом освіти стоїть завдання вибору оптимального варіанту платформи. 
Інтернет-сервіс для закладів освіти
Інтернет-сервіс для закладів освіти
Створюємо розклад онлайн в автоматичному та ручному режимах.Заповнюємо електронний журнал і не турбуємо про те в який спосіб сповістити студента про оцінку чи пропуск.Створюємо спільні навчально-методичні матеріалиПідчас занять користуємось Віртальною аудиторією.Система тестування інтегрована в електронний журнал та віртуальну аудиторію.Отримуємо п
Електронний журнал успішності
Електронний журнал успішності
Функціональна взаємодія електронного журналу з іншими компонентами навчальної хмари
Віртуальна аудиторія
Віртуальна аудиторія
Віртуальна аудиторія створюється автоматично на кожне заняття. Тему заняття можна опублікувати в електронному журналі успішності або вибрати із запропонованого переліку тем, визначених робочою навчальною програмою на поточний семестр. 
Електронний журнал успішності онлайн
Електронний журнал успішності онлайн
Електронний журнал це перший крок до ведення електронного обліку успішності та відвідувань заннять в освітньому закладі. Журнал можна заповнювати  з персонального комп’ютера, ноутбука, планшета, телефона підключеного до мережі інтернет. Встановлювати додаткове програмне забезпечення немає необхідності. МожливостіВиставлення поточних оціно
Дистанційна освіта з lCloud
Дистанційна освіта з lCloud
Як використовуючи можливості сервісу lCloud організувати якісне проведення дистанційних курсів. Як із заочної форми навчання реалізувати дистанційну.  Саме на ці питання має дати відповідь дана стаття.Можливості дистанційної освіти безграничні саме тому використовуючи інформаційно-мережеві технології ви зможете без перешкод організувати дистан
lCloud – засіб формування інформаційного середовища ВНЗ
Learning Cloud дає можливість закладам освіти створити інформаційну мережу використовуючи власні технології lCloud. Завдяки сервісу ВНЗ отримають розклад занять у кожного студента та викладача прямо на телефоні (у Google Calendar). Використовуючи сервіс кожен викладач отримує можливість використання потужної системи тестування. Завідуючий відділенн