Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання

Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання

Навчальна хмара містить декілька інструментів для швидкого аналізу успішного використання можливостей хмари.

Монітор керівника містить загальну інформацію про загальну кількість користувачів та кількість користувачів, для яких створено облікові записи хмари.

Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання

Також у розділі «Загальна інформація» є відомості про кількість груп та педагогів без створених календарів з розкладом (ці користувачі можуть переглядати розклад лише через «Завдання»). «Навчальне забезпечення» інформує про відсоток занять з встановленими темами, відсоток наповнення НМК та інформацію про кількість тестових завдань та пройдених тестувань за останніх 7 днів. В розділі «Педагоги» можна переглянути чи додати досягнення в цілому та кількість доданих за останні 7 днів. «Доступи» показують кількість користувачів, доданих до базових і ключових ролей в хмарі. Наприклад, доступ «Суперадміністратор» та «Керування доступом користувачів» має містити не більше 2-х осіб. У зворотній інформації міститься інформація, додана студентами з «Віртуальних аудиторій» і оцінок курсу з предмету.

Для моніторингу наповнення НМК спеціальності в переліку навчальних планів є покликання на НМК, де можна переглянути відсоток заповнення електронного підручника з кожного предмету. В цьому ж розділі можна перейти на оцінювання курсу здобувачами, де міститься інформація про оцінки та побажання, додані студентами після завершення вивчення курсу. Також в навчальних планах є можливість переглянути кількість доданих тем та питань до тестових завдань з предмету.

Для контролю проведення онлайн занять можна використати «Перевірку викладацької вичитки» (розклад-статистика-перевірка вичитки). Даний розділ містить інформацію про кількість занять без завдань у Віртуальній аудиторії, з менше ніж 5-ма учасниками в ZOOM конференції і ін.

Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання
01.12.2022 17:31:08
106 / 40

Залишити коментар

Подібні матеріали

Електронний журнал успішності

Функціональна взаємодія електронного журналу з іншими компонентами навчальної хмари

Порівнюємо хмарні сервіси для освіти

Створюючи інноваційне освітнє середовище перед закладом освіти стоїть завдання вибору оптимального варіанту платформи. 

Переваги використання ЛКЛАУД у порівнянні з іншими платформами

Сучасні освітні заклади дедалі більше переходять до цифрового середовища, де якісна інформаційно-освітня платформа є основою ефективного навчального процесу. Серед різноманіття рішень особливе місце займає ЛКЛАУД – українська освітня хмарна система, створена для потреб шкіл, коледжів, університетів та центрів підвищення кваліфікації.1. Відповідніст

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60