Інструменти внутрішнього аудиту ефективного використання можливостей Навчальної хмари під час дистанційного навчання
Навчальна хмара містить декілька інструментів для швидкого аналізу успішного використання можливостей хмари.
Монітор керівника містить загальну інформацію про загальну кількість користувачів та кількість користувачів, для яких створено облікові записи хмари.
Також у розділі «Загальна інформація» є відомості про кількість груп та педагогів без створених календарів з розкладом (ці користувачі можуть переглядати розклад лише через «Завдання»). «Навчальне забезпечення» інформує про відсоток занять з встановленими темами, відсоток наповнення НМК та інформацію про кількість тестових завдань та пройдених тестувань за останніх 7 днів. В розділі «Педагоги» можна переглянути чи додати досягнення в цілому та кількість доданих за останні 7 днів. «Доступи» показують кількість користувачів, доданих до базових і ключових ролей в хмарі. Наприклад, доступ «Суперадміністратор» та «Керування доступом користувачів» має містити не більше 2-х осіб. У зворотній інформації міститься інформація, додана студентами з «Віртуальних аудиторій» і оцінок курсу з предмету.
Для моніторингу наповнення НМК спеціальності в переліку навчальних планів є покликання на НМК, де можна переглянути відсоток заповнення електронного підручника з кожного предмету. В цьому ж розділі можна перейти на оцінювання курсу здобувачами, де міститься інформація про оцінки та побажання, додані студентами після завершення вивчення курсу. Також в навчальних планах є можливість переглянути кількість доданих тем та питань до тестових завдань з предмету.
Для контролю проведення онлайн занять можна використати «Перевірку викладацької вичитки» (розклад-статистика-перевірка вичитки). Даний розділ містить інформацію про кількість занять без завдань у Віртуальній аудиторії, з менше ніж 5-ма учасниками в ZOOM конференції і ін.
Коментарі
Коментарі відсутні