Контроль наявності робочих програм та критеріїв оцінювання в НМК і моніторі керівника

Контроль наявності робочих програм та критеріїв оцінювання в НМК і моніторі керівника

При роботі з навчально-методичними комплексами (НМК) важливо впевнитись, що студент має доступ до всіх необхідних матеріалів для успішного навчання. Серед ключових складових — робоча навчальна програма та критерії оцінювання.

Після відкриття НМК та вибору відповідного предмета система автоматично відображає індикатори на основних елементах курсу. Біля кнопок «Робоча навчальна програма» та «Критерії оцінювання» може з’являтися жовтий знак із окликом.

Контроль наявності робочих програм та критеріїв оцінювання в НМК і моніторі керівника

Цей індикатор сигналізує про те, що:

  • Робоча навчальна програма для вибраної групи та предмета відсутня або ще не завантажена.
  • Критерії оцінювання не додані та недоступні для студентів.

Таким чином, наявність жовтого значка є попередженням для викладача та адміністрації про необхідність завантаження відповідних документів. Студент у такому випадку не може ознайомитися з основними вимогами до навчання та системою оцінювання, що може вплинути на ефективність його підготовки.

Щоб уникнути таких ситуацій, рекомендується перевіряти:

  • Чи завантажена робоча програма до кожного предмета.
  • Чи заповнені та доступні для студентів критерії оцінювання.

Це дозволяє забезпечити прозорість навчального процесу, чітке розуміння вимог та зручність для студентів під час підготовки до занять.

 

Моніторинг для адміністрації

Керівництво має можливість переглядати зведену інформацію про наявність робочих програм і критеріїв оцінювання у модулі «Монітор керівника».
Тут відображається:

  • Загальна кількість предметів.
  • Скільки з них мають робочу програму, а скільки залишаються без неї.
  • Скільки предметів забезпечені критеріями оцінювання, а де вони відсутні.
  • Додаткові показники: рівень наповнення, середня оцінка курсу, кількість побажань від студентів тощо.

Такий підхід дозволяє адміністрації швидко оцінити стан навчально-методичного забезпечення, виявити проблемні місця та своєчасно організувати їх усунення.

Отже, поєднання індикаторів у НМК та зведеної статистики у моніторі керівника забезпечує прозорість освітнього процесу та підвищує його якість.

Контроль наявності робочих програм та критеріїв оцінювання в НМК і моніторі керівника

 

16.09.2025 12:23:36
272 / 104

Залишити коментар

Подібні матеріали

Автоматизація складання розкладу в освіті: шлях до ефективного навчального процесу

У системі освіти, де кожна хвилина має значення, грамотне планування розкладу занять є критично важливим. Ручне складання розкладу — складний, багатоетапний процес, який часто супроводжується помилками, конфліктами в часі та перевантаженням працівників. Автоматизація цього процесу дозволяє оптимізувати навчальний процес і зменшити адміністративне н

Автоматизуємо процес створення розкладу

Для початку автоматизації створення розкладу потрібно заповнити базову інформацію про предмети, викладачів, навчальні групи тощо.Навчальний план міститиме інформацію про всі предмети, які можуть бути додані до педагогічного навантаження, і в результаті додані до розкладу групи.Після заповнення навчального плану потрібно додати його до навчальної гр

Як у завдання віртуальної аудиторії додати покликання на тестове завдання?

У Віртуальній аудиторії ЛКЛАДУ викладачі можуть не лише створювати інструкції для студентів, але й доповнювати їх активними покликаннями на тестові завдання, які потрібно виконати. Це дозволяє швидко організувати навчальний процес та уникнути плутанини серед студентів.У цій статті розглянемо простий алгоритм, як додати покликання на тест у вже ство

Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60