Віртуальна аудиторія

Віртуальна аудиторія створюється автоматично на кожне заняття. Тему заняття можна опублікувати в електронному журналі успішності або вибрати із запропонованого переліку тем, визначених робочою навчальною програмою на поточний семестр.

Публікувати завдання у віртуальну аудиторію може тільки викладач, який проводить вибране заняття.

Встановлювати тему та змінювати її може тільки викладач, який проводить вибране заняття. 

Додавати, редагувати та видаляти завдання може тільки викладач, який проводить вибране заняття.  

Під час перегляду переліку студентів в залежності від наявності зданих робіт та виставлених балів за них кнопка роботи буде змінювати свій колір.

Зелений - всі роботи здані та оцінені. 14/15 буде означати що здобувач набрав 14 з 15 можливих балів за виконання завдань.

Жовтий - є здані роботи за які не виставлено балів.

Червоний - не всі завдання, які додані до віртуальної аудиторії здані здобувачем.

Часті питання


Як зайти у віртуальну аудиторію?

Посилання на віртуальну аудиторію знаходяться в 

  • опублікованому розкладі в Google Календарі
  • розділі завдання на вкладинці розклад (натиснути на назву аудиторії)
  • електронному журналі в рядку аудиторія (доступно тільки педагогу)
  • натиснувши на оцінку в електронному підручнику (доступно тільки для студента)

Як опублікувати завдання?

  • Натиснути Додати завдання
  • Ввести назву та опис завдання
  • Встановити дату виконання
  • Завантажити файли до завдання
  • Натиснути Додати


Як переглянути та повернути здану роботу у віртуальній аудиторії?

Для перегляду зданих робіт потрібно натиснути на клавішу «Виконали». Переглянути студентів, які не виконали завдання, можна на відповідну клавішу з надписом «Не виконали». Щоб переглянути всі роботи студента, потрібно натиснути на вкладинку «Студенти» та на кнопку «Роботи» навпроти відповідного студента, або переглянути роботи в електронному журналі успішності. Щоб повернути роботу, потрібно натиснути «Повернути» та додати коментарт(за бажанням), натиснути «Повернути роботу».

Чому посилання ZOOM не активне?

  • Потрібно внести ZOOM ID до інформації про педагога.
  • Це може зробити користувач з рівнем доступу Редактор розкладу.


Як зробити посилання Матеріали та Тест активним?

  • Потрібно встановити Тему.
  • Щоб посилання Тест було активним, у встановленій темі у карті заняття має бути визначений Тест.

Доступ до розділу за замовчуванням мають наступні групи доступу

  • Студенти Базові права (надаються автоматично)
  • Викладачі Базові права (надаються автоматично)
  • Адміністрація Адміністрації

Перегляди 20240